Skip to main content

Bilety miesięczne

Aby ułatwić pracę naszym kierowcom bardzo prosimy o w miarę wcześniejsze przedłużanie biletu. Bilety zakupione ostatniego dnia miesiąca  po godz 19-tej mogą nie  działać automatycznie na kasie, ale będą wymagały zaprogramowania przez kierowcę co w godzinach porannych  będzie utrudnione ze względu na zwiększoną ilość pasażerów.
Każdy pasażer po zakupie biletu online dostaje kod weryfikacyjny dla kasy (kierowcy) na emaila i na swój numer telefonu (proszę go zachować)

Niezmiennie jest możliwość zakupu biletu w biurze firmy w Czułów 121

W każdy dzień roboczy  w godzinach
w godzinach 8:00-14:00
Oraz w dwa pierwsze i dwa ostatnie dni robocze miesiąca
dodatkowo od godz 18:00-21:00

Wszelkie pytania w sprawie biletów  prosimy kierować na numer telefonu

736 61 49 41


Istnieje możliwość zakupu biletu w innym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Drogą elektroniczną można przedłużyć bilet już wydany Każdy nowy bilet lub zmianę w bilecie (np. nazwisko ,inna ulga, zmiana trasy) będzie można wykonać tylko w biurze firmy.

Osoby zakupujące bilet z ulgą (uczeń, student ,nauczyciel)aby przedłużyć bilet przez internet muszą uaktualnić dokument na który przysługuje ulga .W tym celu proszę o przesłanie skanu legitymacji na e-maila firmowego info@superbus.com.pl

W niedziele i święta biletów nie sprzedajemy.

Przy zakupie biletu miesięcznego normalnego pasażer powinien mieć przy sobie dowód osobisty.

Przy zakupie biletu ulgowego pasażer powinien mieć przy sobie dokument poświadczający prawo do ulgi.

Regulamin dla pasażerów posiadających bilety elektroniczne

  • Posiadacz elektronicznego biletu zobowiązany jest przy każdorazowym wsiadaniu do busa rejestrować przejazd przez przyłożenie karty do czytnika kasy rejestrującej (ok.3 sekundy)
  • Karta jest ważna tylko z dokumentem tożsamości na podstawie którego została zakupiona. (legitymacja szkolna,studencka,nauczycielska,dowód osobisty)
  • Zabronione jest udostępnianie karty osobom postronnym
  • Kierowca ma prawo sprawdzić tożsamość pasażera
  • W przypadku stwierdzenia przez kierowcę niezgodności karty z dokumentem tożsamości karta zostaje zatrzymana a właściciel karty traci prawo do przejazdów
  • W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty pasażer płaci za wydanie duplikatu 15  zł

 

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Firma Handlowo Usługową “WITOMPOL”Sp.J. Witold Zajger, Tomasz Zajger z siedzibą Czułów 8 ,32-060 Liszki moich danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do zakupu biletu miesięcznego